
Tworzenie specjalistycznych stron internetowych rządzi się swoimi prawami. Zamieszczane na nich treści muszą posiadać najwyższą jakość i w pełni odpowiadać rzeczywistości. Również układ specjalistycznych stron internetowych musi być bardzo wyrazisty i prosty, a jednocześnie czytelny i jasny. Tylko wówczas osoby wchodzące na takie strony będą mogły od razu odnajdywać przydatne dla ich treści. Dlatego na rynku usług internetowych związanych z tworzeniem stron internetowych nie brakuje takich prac, które są wykonywane z myślą o konkretnych stronach. Ważne jest również to, aby były one odpowiednio pozycjonowane, a dzięki temu od razu wybierane przez osoby wchodzące do Internetu. Tylko w takiej sytuacji nie będą one musiały zostać zamknięte z powodu małego nimi zainteresowania.
Według Głównego Urzędu Statystycznego e-handel1 (e-commerce) obejmuje transakcje, które dokonywane są poprzez sieci oparte na protokole IP. Towary i usługi zamawiane są w trybie bezpośrednim (on-line), natomiast dostawa oraz płatność może odbywać się w sieci lub poza nią. Z e-commerce wyłączone są zamówienia złożone przez telefon, fax lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Sam termin e-commerce wszedł do powszechnego użycia dopiero w 1997 roku, a wykreowany został przez IBM.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny
Strony figurujące w sieci czasami przerażają swoim wyglądem, a co za tym idzie odstraszają potencjalnego interesanta. Najgorzej wypadają niestety duże instytucje państwowe i rządowe oraz strony hodowli zwierząt. Szczerze mówiąc ja od razu wychodzę ze strony jeżeli jest brzydka. Robi tak pewnie spory odsetek odwiedzających i czują się zrażeni nie tyle do samej strony, co do firmy, do której ta strona należy. Strony w dzisiejszych czasach nie są drogie, więc nie widzę problemu, aby stronę zaktualizować. Jak głosi popularne przysłowie: Jak Cię widzą, tak Cię piszą; I coś w tym jest.
Często zamiast projekt (designerski), mówi się design, i tylko z kontekstu wynika, z którym pojęciem mamy do czynienia. Design jako cecha produktu, nie jest projektem, na bazie którego ten produkt powstał lub powstanie, podobnie jak czerwień nie jest projektem czerwonej torebki, lecz jej cechąpotrzebny przypis. Jeśli widzimy produkt finalny, a nie znamy jego projektu, to używanie pojęcia design jako projekt niesie ze sobą ryzyko błędu. Wyjaśni to przykład, w którym omawianą cechą jest wygląd, określany ? dla uproszczenia ? potocznymi słowami: "ładny" lub "brzydki". Określenie "ładny design" (jako projekt) ? nie musi być prawdziwe, bo projekt mógł być brzydki, a wykonawca wykonał dzieło niezgodnie z projektem. Można jednak się upierać, że dzieło powstało w oparciu o inny projekt, który właśnie był ładny. Rzeczywiście mogło tak być, ale to nie znaczy, że ładny wygląd zawsze jest skutkiem ładnego projektu, niekoniecznie oryginalnego. Możliwa jest bowiem sytuacja, w której wykonawca zaczął wykonywać dzieło w oparciu o oryginalny (brzydki) projekt, ale w trakcie pracy nieco improwizował, wprowadzając spontaniczne zmiany, na skutek których uzyskał efekt lepszy od zamierzonego przez projektanta. Wówczas stwierdzenie "ładny design" w sensie "projekt designu" jest fałszywe, bo ładnego projektu nie było.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Design
Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie ?między-sieć?) ? ogólnoświatowy system połączeń między komputerami, określany również jako sieć sieci[1]. W znaczeniu informatycznym Internet to przestrzeń adresów IP przydzielonych hostom i serwerom połączonym za pomocą urządzeń sieciowych, takich jak karty sieciowe, modemy i koncentratory, komunikujących się za pomocą protokołu internetowego z wykorzystaniem infrastruktury telekomunikacyjnej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Internet