at-rem.pl

Właściwe pozycjonowanie to gwarancja zwiększenia obrotów przedsiębiorstwa, która ma witrynę www.

Firmy od pozycjonowania takie jak: mają w ofercie przeróżne sposoby pozycjonowania, ale które są najlepsze?

Internetowe reklama

at-rem.plKwestia reklamy i promocji w Internecie ma już swoje lata- dzisiaj ciężko wyobrazić sobie poważny biznes bez odpowiednich środków tego typu promocji. Nie można powiedzieć, że jest to niezbędne, ale jednak źle się patrzy na firmy, które się nie promują w sieci. Im szersze działania w takiej internetowej promocji marki tym większa będzie nasza sprzedaż, proste zasady działania marketingowego działają również w Internecie. Źle prowadzona kampania przyniesie skutek odwrotny do zamierzonego i przyniesie spore straty. Reklama w Internecie rządzi się takimi samymi prawami jak ta analogowa- zwykła- reklama.

W czym marketing internetowy jest lepszy od tradycyjnego

Największą korzyścią reklamy internetowej jest możliwość natychmiastowego publikowania informacji i treści, które nie są ograniczone pod względem geograficznym i czasowym.

W tym celu pojawiające się obszary reklamy interaktywnej, stawiają nowe wyzwania reklamodawcom, którzy dotychczas korzystali z innych strategii. Inną zaletą jest skuteczność inwestycji reklamodawcy.

Reklama internetowa pozwala na dostosowanie reklam do zawartości stron internetowych.

Na przykład AdWords, Yahoo! Search Marketing, Google AdSense umożliwiają umieszczanie reklam na odpowiednich stronach internetowych lub obok wyników wyszukiwania słów kluczowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy

Wikipedia: Content marketing

Content marketing, czyli tzw.
marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron. Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu.

Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści.
W szerszym rozumieniu content marketing obejmuje również treści tworzone poza Internetem: w prasie branżowej, gazetkach, folderach, ulotkach, katalogach, poradnikach drukowanych, książkach itd.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing.

Widok do druku:

at-rem.pl

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: